Benur İlk aylarda ben öyleydim. Asla ama asla doymuyodum. Saat 10 da kahvaltı yapıyodum. 11 bucuga doğru sanki saatlerdir hiç bişey yememisim gbi acıkiyodum. Yiyodum yine ama öyle normal bir öğün gibi değilde. Bisküvi yerdim. Özellikle çerez yerdim. Bazen süte yulaf koyup yerdim. Meyve falan. Yani bir şekilde gecistiriyodum. Aşırı kilo almamak için. Bir süre sonra geçiyo ama şimdi 8 aylığım ilk zamanlardaki kadar olmasada yinede acikiyorum sürekli. Kocam artık aç mısın değil sen acikmissindir diyo 😂