Evinru Pencete sildigimde geldi insallh kötü bişey yaşamam napcam şimdi korkuyorum sadece keseyi görmüştük
Mervbeder Evinru bende 2 gün önce çok açık pembe gördüm 21+5 im riske atmadım kadın doğum acile geldim progestan başlandı hemen git sende bekleme
Ilknur35 Evinru ne olur ne olmaz acilde kadın doğum uzmanı olan bir hastaneye gidin. muhtemelen yerleşme lekesidir ama siz ihmal etmeyin.Geçmiş olsun strese girmeyin. 🌺
Ferda_33 Evinru rengi açıksa korkma 3 günü geçerse kork birde bol bol su tüket ve dinlen ilk fırsatta da doktor a git progestan baslar 100 de 90
nurakseki Telaş yapma. Doktoruna git. Kan uyuşmazlığınız varsa olabilir. Yerleşme kanaman devam ediyor bile olabilir keseyi yeni gördüyseniz. Ama doktoruna mutlaka ulaş
Mervbeder Evinru bana da kan uyuşmazlığımız vardı ondan vuruldum progestanıda ilk iğne vurdu şimdi ilaç
Evinru Dmllale Ya son adet göre 6btti ama benim çatlatma ignesyle oldu yani bı hafda öncesi kesesi yeni oldu ikihafdaya gidicektim
Mevaninannesiii Evinru Takipte kal devam ederse muhakkak git düşük tehlikesi kanama falan varsa ilaç verirler
Makskala Ferda_33 geçen gün bende de oldu 26 haftalık hamileyim doktor bişey yok dedi biraz yorulmuştum ona bağladı. İlaç verdi ama bol su iç demedi. Yani böyle kanamalarda suyun ne gibi bi faydası oluyor acaba.
Ferda_33 Makskala bende daha önceki hamileliğimde yaşadım bana bol su tüket dedi inanın ne gibi bi faydası var bende bilmiyorum