27+3uz. Bugün öğleden beri sol kalça kemiğinde bir ağrı var ayağımı kendime zor çekiyorum. Ayaktayken bazen sırtıma vurup nefesimi zorlaştırıyor. Dışarı markete çıkmıştım kaldırımdan inip çıkarken kasıklarda bir ağrı oluyordu. Normal yürürken de kasıklarda bir ağrı oluyordu.
Acile gitsem nst vs bağlarlar mi yoksa sade muayene mi eder?