Sezeryan doğum yaptım dün az az sıvı geliyor sarılık olmasın diye hipp mama aldım 30 cc veriyorum ama hepsini içmiyor birde öğürüyor biberondan mı yoksa mamaların tadı farklı mı olur bebek seçer mi birde hepsini içmediği için daha sonra ısıtıyorum sakıncası var mı oda sıcaklığında beklemesin de tekrar ısıtılmasında bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙏