ozlemabdullah Memurlar 32 haftaya kadar çalışabilir ondan sonra çalışabilir raporu aldıktan sonra kaç hafta daha çalışma izinleri var
zeynopd ozlemabdullah en fazla 37. haftana kadar çalışabilirsin. zaten zor oluyo o haftalara kadar gitmek. 32de çalışabilir aldıktan sonra isteğine bağlı 33,34,35 ve 36. haftanda yine doktoruna danışıp çalışamaz raporu alabilir ve ücretli iznine başlarsın.
ozlemabdullah 32 e kadar çalışıyım şükrederım zaten sonrası da Allah kerim bide maaş konustu nasıl oluyor bizim burda 4 c li personel var ptt den aldım dogum oncesı ve dogum sonrası nı diyo bizdede mi öyle olur acaba?
Gamzestetik Emekli sandıgıysanız eğer ben sormuştum ayın 15inde yatıcak maasınız ücretsiz izin alana kadar demişlerdi. Kuruma göre değişir mi bilmiyorum ama sağlık müdürlüğüne sormuştum ben . Bende şimdi yıllık izindeyim bi ay sonra 32. Haftamda dogum iznine ayrılıcam