2609nrgl Kıslar bi bakın enox 4000 iğne kullanıyorum 8 gün gecikme var şuan ilk defa bu kadar gecikme yaşadım sizce iğneden kaynaklı olabilşr mi cuma beta testi verdım ama yarın çıkıcak sizce iğneden midir inşallah hamilelikdir 😌
MerveeD 2609nrgl adetim 8 gun gecıkmıstı 2 hafta once enfeksiyon ıcın antibiyotik kullandım o gecıktıroyor sandım önemsemedım 9. Gun test yaptım ve kontrole gttgımde 5 bucuk haftalık hamıle oldugumu öğrenmiştim
2609nrgl MerveeD benim testimde çıkmadı işte 😞 yok denebilcek kadar o yuzden hevesim kursağımda kalcak diye çok korkuyorum