eminee_12 genelde ilk 3 aydan sonra öneriyorlar o yüzden şuan vurulmanızı tavsiye etmem doktorumda öyle söylemişti. Şuan 34+3 haftalık hamileyim 1.dozumu 29.haftamda ikinci dozumu da geçen hafta pazar günü oldum. Çok şükür hafif halsizlik dışında bir sey yaşamadım. O yüzden bence 16 haftayı geçince vurulun tabi doktorunuza danışın siz yine de