Makskala yok yok bu tipler 6 sene değil 50 sene filan tıp okumuş, yoksa bu kadar emin bilgi vermez. ben bazen doktoruma bisi soruyorum “ben ondan emin olayım literatüre bakayım sana yazayım” diyor mesela. ki bu doktorlar doçent filan yani. bilmediklerinden değil ama emin olup bilgi vermek istediklerinden. burdakiler de çok iyi biliyor ya ahkam kesip akıl veriyor. gebelikte şeker çok çok önemli bakalım bunu nasıl idrak edebilecekler, sanmıyorum.