iremgrgn kuzeyinannesi2 ahahaha tam göbekten öpmelilk 😍 sağlıkla kucağınıza alın inş 🙏🏻 Benim oğlumu da en son 18 haftalıkken gördük detaylıyı bekliyoruz ama özledim yaa 😅
rgk kuzeyinannesi2 yesinler onu🥰🥰 yok kız benimkide öyle görünüyordu şimdi geride ama doktor minyon olacağı için geride diyor😂 minnak şirin bunlar her yerleri yenir
kuzeyinannesi2 iremgrgn bende detaylıya gireceğim 8 inde dün ağrım vardı ordan gördük. Amin canım ❤️❤️
kuzeyinannesi2 rgk ay ister kilolu ister zayıf olsun ben her türlü razıyım. Yeterki sağlıklı şekilde gelsin yavrum. 😍❤️