asellmom Şuan karnıma dokununca bile ağrıyor kasik tarafından göbek deliğine kadar olan yer dokununca ağrıyor ve taş gibi İnternet te erken doğum belirtisi diyor niye böyle oluyor acaba ?
Busra2013 asellmom normal bebek oraya toplanıyor benımde 25+5 sg tarafa toplanıo sag şişkin sol normal duruo elımı dokununca sert kemıgı kafası oldugu belı bıraz okşayınca yer degıstırıo yumusuo sende sola don oksa karnını yavasca o yer degısır
Oznurkk asellmom bende de arada oluyor. Sert olan tarafa bebek toplanıyor sanırım. Biraz elimi gezdirince hareketiyle birlikte sertlik birazda olsa geçiyor
asellmom Fnen evet öyle abartılacak büyük bir ağrı değil hani çok yemek yiyip midene bastırınca hafif ağrır ya öyle bisey
Bedriyeemos Bende 22 haftalık oldum bende de oluyor sertlik o an bebek kendini döndürüyor diye yer değiştirince oluyor
asellmom Bedriyeemos evet yer değiştirince anlıyorum. Ama karnımın tek bir yeri sertlesiyordu şimdi hepsi sert
Fnen asellmom valla canım nen psikolik olarakta hiç bastırmadım çocuğun kafası orada diye 😅 ama okşayınca bir ağrım olmuyordu
Busra2013 asellmom evet agrıodu hatta mesela doktora gıdıom ultraayonda baktıgında bıle agrıodu normal dedı korkma yanı bısı yok yınede doktoruna sor ıcın rahatlasın
asellmom Busra2013 evet benimde ultrason da çok sertti sonra bi öğrendim rahim ağzı kisaligim varmış 😔 şuan biraz daha iyi sertliği geçti teşekkür ederim ♡