sansli_anne Ebrudrgt canım ben hayat hastanesinde doğum yapıcam Allah nasip ederse Özlem Ballı doktorum 😊
Yasemen16 sansli_anne benimde özlem hanım kontrollere özlem hanıma gidiyorum ama doğumu şehir hastanesinde yapıcam gibi 🥲😊
simgee_gndgn Ebrudrgt amin inşallah cümlemize 🥰 bilmiyorum sormadım hiç ayın 1inde kontrolüm var ama öğrenir yazarım size
simgee_gndgn Sibelasya merhabalar bir arkadaş daha sormuş ama bilmiyorum bu ayki kontrolde öğrenir yazarım size