36 haftadayım 2300 lerde kilosu kilo problemimiz vardı bir hafta geriden geliyordu doktorum bir iki hafta daha takip edip kilo almazsa erken doğum yaptırabiliriz dedi kilo almayan bebeğin rahimde durmasını pek istemiyoruz dedi nst de biraz iyi değildi böyle bir durumu yaşayan var mı?