Arkadaşlar selam ikili testi devlette yaptrmak istiyorum şimdi kadın doğum dan randevu aldım 13 haftalık olcaz randevu o tarihe ancak buldum. İkili testte bildiğim kadarıyla 14. Haftaya kadar yapılıyır bir hafta içinde ikili test randevusunu verebiliyorlarmı? Devlet hastanesi tecrübem pek yok merak ettim cevaplarsanız sevinirim 💕