Beyzanurecer Bende İKEA’nın sundvik beşiğini aldım odasına altı aydan sonra orada yatırmayı düşünüyorum sallanmıyor dediğiniz gibi umursamadım çocuğu çok ona alıştırmak istemiyorum zaten. Ama anne yanına beşik tercih ederken öyle bir fonksiyonu ne olur ne olmaz aldım bazı bebekler çünkü anca öyle uyuyor, Ama illa da sallarsanız beşikte sallayacaksınız diye bir şey yok yani bence