Mahber Bebeğim 22 haftalık, geçen haftadan beri günde iki defa mutlaka hareketlerini hissediyordum. Son 2 gündür hiç hissetmedim. Normal midir acaba yoksa kontrole gitmeli miyim?
Busekaran Mahber cani Mahber bende 22 haftalik hamileyim 2 gundur hissetmiyordum bebegimi.bugun inat ettim ve elimle birazcik tık tık yaparak uyandirdim smdi durmuyo❤🤲😊normal yani bu haftalarda icini ferah tut
Sude-96 Mahber 30. haftalara kadar düzenli hareket hissedemezsiniz ama hiç hissetmediğiniz günlerde karnınızı pat pat yapabilirsiniz ben öyle yapardım endişe edip
alyabebekkk Mahber korkma canım bu haftalarda belli belirsiz hissedilir zaten çok stres yaparsan o yüzden de hareket etmez rahat ol çikolata ye sağına soluna yat birazcık, karnınla oyna konuş onunla hareket eder😊❤️
Senays Mahber yaa aynen ben de 23 haftayim bugün hiç hissetmedim gün içinde hissederdim mutlaka ama bugün yok konuşuyorum göbeğimi seviyorum ama yok acile gitmeyi bile düşündüm ama normal herqlde bu haftalarda 😢
Mahber Senays evet kesinlikle normalmiş. Hatta ben bi ara o kadar strese girdim ki ağrım olmaya başladı. Sakin olmak lazım ama bazen elde değil 😔 sonra hareketlerini hissetmeye başladım, tabi kasık ağrımda geçti 😌
Busra2013 Mahber hıc etmemesı bence kotu hanı gundr 1 defa etse okey ama ıkı gun dıyorsunuz yınede kalp atısını dınlemeye gıdın derım mesela nen 21 haftada hıc hıssetmedım daha dogrusu asagıda pıt pıt oluodu bebek dehıldır dıodum hıssetmıom dedım 20 de net hıssedıodum acıle gıttım doktor stresten hıssetmıom dedı eve geldım yasadıgını duydum rahatladım kendı haraket ettı suan 25+5 haftadayız 3 gun az harekrt edıodu 3 gundur harekrtlerı baya net
Mahber alyabebekkk yani tatlı yedim, göbeğime vurdum tık tık, konuştum. Yok tepki vermiyor. En son duşa girecektim duşa girdim çıktım. Saçımı tararken başladı oynamaya, dedim kızım duş istiyormuş ben anlamamışım😁
Deletedmom_33 Mahber Ben 18′den beri düzenli hissediyorum. Şuan 27+4′üz. Tatlı şeyler yiyin solunuza yatıp deneyin birde genelde öyle diyorlar. Ben birkaç saat hissetmediysem müzik açıyorum hareketli ona tepki veriyor en kötü. Hic olmadı göbeğimi dürtüp rahatsız ediyorum 😅