Kızlar Salı gününe randevum vardı normalde ama geçen hafta özele gittim cinsiyet için doktor omurgası gayet güzel 3 lü test yaptımaya gerek yok dedi 🤷🏻♀️Salı günü devlet randevuma gitmelimiyim bi yanım git diyor bebeğimi özledim hem bakarım bi yanımda boşuna hastane havası almayım diyorum bilemedim