Toprak_hira59 seri4270 bebegi giydirip odaniza gonderiyorlar o sırada annenin dikimi yapılıyor yani bebek 6.7 dk da odadayken annenin yarim saatlik daha isi oluyor yani benim oyle olmustu 😊
seri4270 Toprak_hira59 ilk doğumumda benim de öyle olmuştu ama çok istiyorum bebeğimin benle gitmesini ☺️
Toprak_hira59 seri4270 benim spinal da uyusmadigm icin genel olmustum dikerlerken kendime gelmistim ama yari baygin gbi biseydim bebegi yanima koysalarda hatirlamazdim zaten😅
seri4270 Toprak_hira59 doğru zor kendimize geliyoruz genel anestezi de ama işte insan istiyor birlikte gitmek ☺️