Gizemcetinn 2 genel anestezi olmuştum 3. Spinal oldum ve çok güzeldi canım iğneyi hissetmiyorsun bile, ayakların uyuşuyor seni ellediklerini hissediyorsun ama ağrı yok, bebeği içinden çıkarırken biraz baskı oluyor bebek çıkınca geçiyor, sonrasında bebeği görüyorsunuz ağlıyor giydiriyorlar, dikiş bittiğinde beni sedyeyle odama götürdüler gülerek gittim, bebegimi hemen alıp emzirdim ağrılar başlayınca hemşireyi çağırdım ağrı kesici yaptı, inanamadim ameliyat olduğuma ilk kalkış biraz zordu, 2 genel anestezimde ise ölüp dirildim çok zor uyaninca aşırı bi Ağrı var