Tubahalil 2 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim.Erken gitmiştim hastaneye değerlerim düştü ve adet şeklinde gebeliğim sonlandı.Folik asit kullandım.
Bu sefer erken gitmek istemedim hastaneye çarşamba günü inşallah gideceğim.
5+4 oluyoruz
İnşallah hem kese
Hem bebek
Hem kalp atışını görürüm , görürüz
Dualarım sizlerle, dualarınızı bekliyorum Allah razı olsun inşallah ❤️🥰🤲