Buka Merhaba kızlar, tüp bebek ile 14+5 haftalık hamileyim, randevuma 2 hafta var hep kaygılıyım merak ediyorum, bebeği hissedemiyorum arada hafif kasık ağrıları oluyor o kadar Allah korusun olumsuz birşey olsaydı kanama olurdu değilmi?
Mutti Buka ben de 20 oldum daha hissedemedim ben de sizin gibi düşünüyorum olumsuz bişey olsa allah korusun bir belirti olurdu
Aycaaa571 gamzeli27 çok güzel bir his, tabi şuan o haftaları geçtim 37+4 haftalığım hareket edince dışardan belli oluyor zaten gümletiyor beni 😄😄 ama çok farklı bir duygu
Beybisininannesi 16 17 de seyirme şeklinde hissettim Gaz sanmıştım meğerse bebekmiş 18 19 daha net olmaya başladı 22deyim artık dışardan azcık oynamaları gözükmeye başladı
Denizvegokyuzu Buka Allah korusun kötüyü düşünme hemen 21.haftaya geldik sayılır ben daha bir kez hisseder gibi oldum.bende sabırsızlanıyorum.. 24.haftayi bulabiliyormuş. ,😇 Gittiğin zaman doktoruna danış aklindakk tüm soruları sor. Sağlıkla gelir inşallah 🤲🏻🤗