Nazlierdemir çaresi su bnde de çıktı doktorum ilac önermedi ilaçla geçecek bisi degil tek çaresi su dedi günde 2 litre su iç canım o zaman sık sık lavobaya gideceksin ve idrarla birlikte o iltihap ta atılıyor zamanla idrarinin renginden de anlarsın zaten koyuysa aç su içiyorsun demek oluyor zamanla suyu cok içtikçe idrarinda yanma da olmayacak ve ayaklarini sıcak tut tamam patik falan giy hep evde bu enfeksiyon sogugu seviyor ayaklarini üşüttünmu başlıyor hemen