Kızlar nasıl geçiyor 36 hafta ben sezeryan olucam ikinci hamileliğim ama çok zorlanıyorum bel ağrısı kaburgalarim batıyor yuruyemiyorum bacaklar uyuşuyor mide yanması var arada sancı da oluyor kaç haftalık alicak sizinkiler doktor birsey dedi mi ben 38 hafta da gidicem kontrole herhalde o zaman alır