Sezensezen evet canım bebeğinin kayması, dönmesi gibi hissettiğin herşeyi hareket olarak düşün.. günde en az 10 hareket etmiş olmalı. Hiç bişey hissetmiyorsan endişelenirsin. Bunun dışında illa bir saat aralığında hareket edecek sitede şartlama kendini.. her bebeğin huyu farklıdır.. bide mesela sende gündüz eğer çok hareketliysen zaten bebeğin hareketlerini takip etmen zor olur o zaten hareketlidir sen duyamamış olabilirsin. Dinlendiğin uzandığın zamanlarda kendini gözlemle illa tekmeleyecek diye şartlama kendini dediğim gibi karnını ittirmesi içinde dönmesi Allah’a şükür iyi olduğunu gösterir. Kendini bişey oldu stresine soktukça bebekte hissedecek hiç canını sıkma..