baharyeto123 Kızlar benim 2.hamileliğim ilk hamileliğimde hiç hatırlamıyorum böyle bişey. Az önce göğüsümden birkaç damla süt geldi yaşayan var mı normal mi acaba doktorumada yazdım ama daha cevap vermedi
Birgul baharyeto123 bana bu haftalarda normal demişti. Ama sıkmayın sakın sıkılmaması gerekiyormuş sanırım.
Nurcanatila6 baharyeto123 gelirmiş canım normal de yanlış bilmiyorsam eğer 16. Haftadan sonra ama herkeste olmazmış bende de olmamıştı sadece sikmamak gerekmiş korkma 🥰
baharyeto123 Birgul yok sıkmıyorum kendiliğinden geliyo eğilince falan korktum birden görünce teşekkür ederim 🙏
baharyeto123 Puki teşekkür ederim ☺️ Doktorumdanda cevap geldi şimdi bu haftalarda gelmesi çok normal dedi