BehiyeGrel Birşey soracağım herkes aynı mı merak ediyorum .. sürekli bi yatma uzanma isteği yaşıyorum evde sürekli yatıyorum nadir dolaşıyorum balkona çıkıyorum siz ne durumdasınızz 🙈 Bunun sizce zararı varmıdır?
Erkanur BehiyeGrel yığınla ütü var ama benyatışlardayım valla hiiiç kalkamıyom uyumak deglde yatym paso 😂😂
Calyipso BehiyeGrel bende 8 haftalık hamileyim🙈 Bende de aynı şekilde hep yatma isteği var ama çalışıyorum eve kendimi zar zor atıyorum ve direk yatiyorum🙈 hayırlısıyla alırız kucağınıza aliriz
Azrasare Erkanur bir ay sonra uyku modu geçecek inşallah enerji dolu olucaksınız :) ikinci trimiserde 👍🏼
Calyipso Erkanur bu sıcaklarda birde hiç çekilmiyor gerçekten 😑 ama koltuğun üstünde öylece ayaklarımı uzatıp vakit geciriyorum. Amin inşallah 🤗
GizemzmCokun Sürekli yatıyorum bende az kaldı okulların açılmasına nasıl ayakta ders anlatacambilmiyorum 🤔
ozlemabdullah Bende yatış modundayım evin hali harebe resmen eşim ses cıkarmıyor Allah tan yatıyorum uyu yorum.... Geçmiş 8+3 oldum
Xxsevda Ben de sizler gibiyim 8. Haftadayım sürekli dinlenme hissiyati var ve gün içinde uyuyorum . Bel ve kasık ağrım çok oluyor bir de buna mide bulantısı eklendi. Bünyem de zayıf bazen takatim kalmiyor. 47.400 gr hamile kaldım. Allah yardımız olsun inş. Sağlıkla bebislerimizi kucağımıza alırız inş.
Erkanur Xxsevda bnde 48 kg ile kaldm fakat şükürki bulantım yok inşllhda olmaz yoksa tek başıma hiç idare edemem 😥