Elanurgvn61 Mislina93 Şükür mide bulantılarım gitti çok arqda sırada geliyor ama bacak ağrılarım karnımda gerilmeler ve bel ağrılarım var onun dışında süper gidiyor cinsiyetimizi öğrenemedik bebem çok inatçı çıktı ❤🥰Ve bu arada sadece yarım kilo almışım
deletedmom87894 Mislina93 vallahi enson 5 kilo almıştım şimdi bilmiyorum😂habire yiyorum cinsiyeti erkek balımın💙mide bulantım ağrım hiç yok çok şükür
Leyyaall Mislina93 18+5, 7 kilo aldim karnimda sertlik hissediyorum kizim ne tarafta duruyor anliyorum ama hala hareket hissetmedim 🥲
Mihriballim 18+4 bugün kızım olucak inşaallah ama ben aşırı panigim karnım yumusacik kaç gündür hiç harekette hissetmiyorum.
Busr21 Mihriballim normalde cok mu zayiftinizz haftaya göre baya cikmis sankii benim hic belli olmuyor 🤣
Sekrkzim Meraba arkadaşlar bnde ikinci gebeliğim 17+4 deyiz bir haftadır hissetmeye basladim bebisimi ama ara ara kasikta pit pit ediyor ara ara kayar gbi oluyo bizede ilk kiz dendi bu hafta erkek dedi doktor hayırlısı bakalım ☺️
minikayak2-6 6 saat sonra 17+0 😁💓 5 kilo aldım şimdiye kadar bulantım hiç olmadı zaten güzel gidiyor şükür çok ayakta kalınca bel ağrım oluyor. Sabah da sol Karnım sağa göre şişti uyandığımda fark ediyorum bunu hiç? Bebek bi yere toplanmış gibiydi fotoğrafı var hatta. Sizde de oldu mu oluyor mu?
Sonayalp 18+2 cinsiyeti 10. Haftada belli oldu erkek bebek bekliyoruz 1.5 kg aldım, hiç mide bulantım olmadı, sırt ağrım başladığında yoga yapmaya başladım artık sırt ağrım da yok. Sırt ağrısı çekenlere öneririm 🧘🏼♀️