Rabiaelif2017 smmamoms valla canım ben ilk doğumum da 1 hafta geçince normal elbise altı korsesi giydim diz üstünden göğüs altına kadar olan korselerden özellikle doğum sonrası korsesi almadım ve bu doğumum dan sonrada aynısını kullancam inşallah. Sezeryan olduğum için çok rahat ettirdi beni dik yürümeye başladım be göbeğim kalmadı. Ilk hamileligimde de 30 kilo almıştım bide
Hayalimbenim Ben trendyoldan mistirik diye bi mağazadan korse tayt ve korse kilot aldım taytı doğum sonrası kilodu da ilk bahar gibi giyerim diye düşündüm tayt yakar ve her zaman giyilmez diye düşündün ürünler geldi güzel görünüyorlar ama büyük almak lazım
Allahneverdiysee Ben zehra boranın zfit korsesini sipariş ettim indirimdeydi kullananlar memnun bakalım memnun kalacak mıyım ben de
smmamoms Rabiaelif2017 teşekkür ederim aslında hiç kilo almadım ama göbeğimin hemen toparlanmasını istiyorum 🙈