Nesliihang Selam kızlar adet gecikmemin yarın 10. Günü olucak sizde bebek görülürmü daha hiç kontrole gitmedim beta adetin 3 gecikme günü 2900 çıktı
Birgul Nesliihang bu değer ne zaman çıktı? Beta 2 günde 2 katı artması gerekir, değer bir kaç gün önce çıktıysa kese görülebilir :)
Nesliihang Happymommy ilk hamileliğim 6. Haftada bebek kalp atısları duyulmuştu gıttıgımde 5+3 olcak oyuzden merak edıyorum gorulurmu bebek dıye 😊