Haticecakirr bende dün çatı muayenesi oldum tekrar açılma yoktu yine doktor açılsın diye baskı yaptı. Kanama olabilir dedi. Oldu da. Sabah daha bi akıntılı oldu biraz korkuttu ama bakalım yarın bidaha gidicem. Hayırlısı diyorum ya sezaryen normal sağlıklı olalımmda yapacak bsey yok