Kızlar eşimle 3 günde bı sürekli tartışıyoruz ve İnanilmaz derecede etkiliyor bu beni ruhsal olarak 21 haftalık oldum son zamnlarda her agladigimda bebeğim sanki sol yanıma toplanıp kalıyor gibi. Eşime anlatamadım incir çekirdeğini doldrmaz sebeplerle kalbimi kırmaya devam ediyor hakliyken haksız çıkarıyor beni ve konuşmuyor artık çok doldum tansiyonum çıkıyor ağlamaktan için dışima çıkıyor başım ağrıyor. Nasi engel olucam bebeğimi etkiliyor ve vicdan azabı çekiyorum