Asliii111- Kızlar dün akşam bel ağrısı ile doktora geldim 39 haftalık hamileyim beni yatırdılar bebek hareketleri az diye şimdi bebek hareketleri iyi ama sancım var açılmam yok yavruma sağlıkla kavuşmak istiyorum