BetulGunduz29 Kızlar 39+2 deyim son 5 gün uygulamaya göre hala bir belirti yok sizde durumlar nasıl ☺️
BetulGunduz29 Mervisogretmen sorma bizimki de çok nazlı 🥲 bir arkadaşımın burada 0 kaldığı gün suyu gelmişti belki bizimde öyle olur 😅
Mervisogretmen BetulGunduz29 Ayy ciddi misiniz, o günlere gelmeden doğuralım hayırlısıyla inşallah ama eğer olmazsa da en kötü o arkadaşın gibi olsun ne diyem daha… 🥲🥲🥲😂😂😂