Zynpkzm onemli olan dogum aninda bebegin basinin yirtmamasi.oda doguma giderken surulmesi.biz dogumhanede vazelin suruyorduk.basi kolayca kayarak cikiyordu bebegin.boyke 1 ay oncesinden zeytin yagi fayda ediyormu bilemiyrm.vucut onu cabuk emiyor.vazelinin kayganligi saatlerce gecmiyor. Ama sadece dogum aninda suruyoruz onceisnde deil