Betfer Sezeryan oldum dün sabah ama dünden bu güne hiç sütüm gelmiyor eşim 15 ml 3 saatte bir mama veriyor . Sütüm gelmiyor üzülüyorum doktor biraz sarılık var dedi salı kontrole gel. Ne önerirsiniz ?
minnosannesiii Betfer gögüs pompası kullan canım ben normal dogum yaptım sütüm 2 gün gelmedi 2 gün sonra gögüslerim taş oldu merak etme kafana takma gelir sütün
aley_ckmk24 Betfer sütün gelmese bile bol bol emzirin bebek emdikçe gelecek sütün. Şeffaf sarımsı gelir ilk süt sonra beyazlar
Meleklerimmm3 Betfer süt gelmesede emzirin sürekli uyarılsın göğüsleriniz bi iki gün içinde gelir sütünüz 15 ml mama az değil mi 30 ml verdiriyodu iki doğumunda da bna hemşireler
Minnosun Betfer bol bol emzirin bir saatte bir emzire bilirsiniz hoşaf su bunlar süt yapar bebek uyusa bile kaldırın çünkü uyanmaxlar o zaman da sarılık olma ihtimali olur ben zor uyandiriyordum azcik emiyordu sarılık oldu 5gun hastane de yattı dikkat edin
Betfer minnosannesiii inşallah canım çok kafaya taktım bebek gelmediğini biliyor boşa uğraşında sinirleniyor