Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize hayırlı hafta sonları diliyorum. İkinci çocuğuma hamileyim İlk hamileliğim o kadar güzel geçmişti ki ilk 3 ay halsizliğim olmuştu ondan sonra doğuma kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım prenses gibi bir hamilelik geçirdim. İkinci hamileliğimde öyle olur zannetmiştim ancak çok zor bir hamilelik geçiriyorum. Daha 6 aylık hamileyim ancak karnım kocaman oldu. Bebeği çok aşağıda hissediyorum ve hareketlerin çok kısıtlandı. Daha doğuma 3 ay var çoraplarımı bile giyemiyorum. Dün temizlik yaparken oturdum ağladım resmen. Psikolojik olarak da gerçekten çok kötü durumdayım. Sürekli eşime sa taşıyorum her yaptığı hareket batıyor gözüme. Ayaklarım şişiyor kilo aldım eğilip kalkamıyorum, yatınca midem yanıyor, oturunca da belim ağrıyor. Ayriyetten 3 yaşında bir de oğlum var. Yani durumum içler acısı arkadaşlar. İkinci hamileliğini yaşayan arkadaşlara sormak istiyorum sizlerle böyle misiniz acaba? Bu gidişle asla üç çocuğu düşünmüyorum. Umarım doğumdan sonra bütün sıkıntılarımı geçer bir de ağır bir lohusalığı kaldıramayacağım. Sadece dert yanmak ve sizlerden fikir almak için bu posta açtım okuduysanız teşekkür ederim.