Edafkrt cok sağolun böyle yazıları okudıkca umutlanıyorum , 2 3 saat önce cok az kahverengimsi akıntı geldi adet olucagımı düşünüyorum yinede bilmiyorum gecen ayda böyle olmustu ama testte negatifti simdi sanki pozitif gibi geldi ama işte inşallah regle dönmezde yarın tekrar test yaparım yada kan veirrim inşallah hamileyimdir ya