Anne8484 benimde 3200 çıktı kilosu, doğuma kadar 4 olur herhalde, doğduğunda 100 gr eksiliyor sadece,ama kıyafet olarak 0_3 olur sadece ,tulum fazla giyemez ,ben zaten genelde 3_6 aldım, ama 4 kilo da olsa küçücük bir bebek sonuçta 🙂oyuzden 1 ay kadar giyer 0_3 kiyafetleri