Damlasu_23 Ebrubuse çatlakları çok kaşınıyo geceleri yavaş yavaş ağrılarım başladı herseye sinirleniyorum ağlıyorum zaman yaklaştıkça psikolojik olarak demek böyle oluyor 🙄
Semakacan Ebrubuse 37+5 mide yanmam geçmişken tekrar başladı 2-3 gündür 🥲 ve vajinamın iç kısmında sağ tarafta bi şişlik var yarın randevumda soracağım ve kasılmalarım hala ara ara devam ediyor kasıklarım ağrıyor vajinamda bi baskı, ağırlık var çözemedimmm
smmamoms Ebrubuse ellerim ve ayaklarım şişmeye başladı malesef ama evim çoook sıcak sanırım ondan da geçmiyor. Bir de sabahları vajinanın oradaki kemiklerim agrıyor ama kalktıktan 5 dk sonra geçiyor şükür başka şikayetim yok ☺️
rgk Ebrubuse Damlasu_23 Beyzasevim bende de bunlar var bir de kaburgalarım ağrıyor bazen hareket ettiğinde. doğurmak istiyorum artık 😂
SEmerry Damlasu_23 Ah bu sinirlenme bende de başladı son iki gündür her şeye sinirlenip ağlıyorum yaa bu hormonlar doğuracağımızı nasıl hissediyor hemen şaka gibi 😂😂
Rebliddd Ben de 37+1 deyim dün doktora gidince bebek kanala inmemiş dedi sizde durumlar nasıl bebeğiniz doğum kanalına inmiş mi?
Kado87 Offf ben uyuyamorm geceleri donemiorm edemiorm midem bulaniyor yaniyor cati kemiklerkm.agrio bisuru skntim var 8 aralik dogum randevusu verdi doktor bakalim.
Damlasu_23 Ebrubuse vallahi bende öyle yatakta dönerken çok zorlanıyorum artk yürüyecek halim yok yatmak ta istemiyorum sürekli elimden geldiğince ev işi yapıyorum hareketsiz kaomıyaym diye
smmamoms Ebrubuse o kadar su içiyorum ki aslında tuzlu da yememeye özen gösteriyorum sıfır tuzsuz nasıl yerim bilmiyorum ama şişlik de çok kötü
SEmerry Damlasu_23 Valla tavan ya herkes benden kaçıyor artık 😂😂 atlatırız inşallah lohusayken daha kötü olmazsak🤷♀️😂