ipekkizim2601 29hafta olduk hala isim karar veremedik sevecen bir isim olmasını istiyorum. İsimler karakterleri etkiliyor diye düşünüyorum. Bebeğimin cinsiyet i Kız 🐥
sessiz_oyuncu ipekkizim2601 bizde 30 haftalık olduk en son ceylin ismine ısındım ama eşim istemiyor. Belkıs olsun diyor. Bende belkıs istemiyorum. 30+1 olduk hiç bir isme ısınamıyorum
Defne2018 ipekkizim2601 benim kızımın adı eylül defne ama begendigim isimler kumsal dolunay azra zümra elisa ayla
Nisann26 ipekkizim2601 Bebeğimin cinsiyeti erkek ama kız olsaydı hep “Oya” ismini koyacağım diyordum. Çok eski, alaycı gibi geliyor insanlara ama umurumda bile olmaz. Kızım olduğunda ismini “Oya” koyacağım. Kendi annem bile kızdı bana ama yapacak bir şey yok 🤣
sadanuzunpostalci Bende çok isim aradım 34. Haftadayız anca seçebildik. Yasemin , sare , Hüma isimlerini beğenmiştik. Yasemin Hüma koymaya karar verdik 🙈
2erkekannesiii Kızım olsaydı adını Özüm Nas koyacaktım ama oğlum oluyor beğendiğim kız isimleri Beril Duru Ceylin Zümra Ayliz Sude