24 kadımda doğum yaptım 6 dikişim var ilk gün rahat yürüyordum oturmada zorlanıyordum normal olarak ama şimdi penguen gibi yürüyorum git gide iyileşmesi gereken daha çok acı veriyor yürürken birde bu gün yanma da var acı da var su hariç birşey kullanamıyorum temiz tutmam gerekiyor elimden geldiği kadar temiz tutmaya çalışıyorum malum akıntılar da var normal mi git gide acının artması