Bunu hiç anlamadım hala da anlamıyorum neden coğu anne bebeğinde leke olacak diye korkar ki leke korkulacak bir şey mi ki 🙄 hamileyken ne nar yedim ne ciğer ne çilek yedim ne de ete dokundum bunların hepsi hurafe bacılar oğlumun burnunun altında doğum lekesi var cokta tatlı duruyor üstelik 😁 akrabanın kızında da varmış büyüyünce geçmiş yani leke korkulacak vah vah yapılacak bir şey değil ve yediklerimzle veya dokunduklarımızla hiç bir ilgisi yok 🥰💜 hepinizi öpüyorum 😘