Mine4564 canım benim hamilelikte en üzüldüğün şey tek ve tek kilon olur inşallah🙏🏻 hiç sıkma canını bak zamanında vermişsin yine verirsin Allahın izniyle bebişin peşinde koş, emzir vs dedikçe bi bakmışsın hepsi gitmiş formuna dönmüşsün🌸 Bende kilolu hamile kaldım şuan hiç umursamıyorum sadece bebeklerimin sağlığı önemli gerisi hele bi doğsunlar sağ salim inşallah hallolur🙏🏻 peşlerinde koşmaktan eririz diye düşünüyorum çünkü bende hantal bi anne olmak istemiyorum kendim için bile değil sırf onlar için onlarla arkadaş gibi olabilmek için zayıflamayı şimdiden koydum kafama yoksa gebe değilken de kiloluydum hiç umrumda olmuyordu🤭