YaseminMetinKadir Ben Babymall’dan sevi bebenin sedefli beyaz setini aldım.tek tek alınca da aynı fiyata geliyordu o yüzden uğraşmadım.
Bizim dikkat ettiğimiz nokta gideriydi.bir de şeffaf olanlar malesef zamanla su lekesi oluyor,kireçten dolayı.o yüzden sedefli beyaz aldım.içerisinde ince filelerden var,biz memnun kalmazsak diye sevi bebenin içi köpük dolgulu olan filesinden de aldık.