Sinem0303 Bu gece kasık ağrım oldu bişey oldumu diye korktum doktorum izinli olduğu için gitmedim acaba kanamam vs olmadı acaba bebeğime bişey mi oldu
MerveeD Sinem0303 benım 15+3 oldu hala kasık agrım oluyor cuma gunu gttım kontrole doktor normal oldugunu söyledi
Melikeakarsu Sinem0303 canım benimde aynı o haftamda kasik agrim oldu dinlenince geçiyor cok cok şiddetli degil se korkma bn daha bugün 14 haftama girdim hala kasik agrim var normal Bebek büyüyor kaslar geriliyor
Alp52 @Sinem0303 bende 11 haftalıgım dün gece benimde kasık ağrım oldu ama bu ikinci hamileligim olduğu için endişelenmemem gerektiğini biliyorum kanama VS yoksa sıkıntı yapma Rahim büyüdüğü için normal bu ağrılar ama için rahat etsin istersen yarın gider Bi muayene olursun
Sinem0303 Alp52 Çok teşekkür ederim benim ilk hamileliğim olduğu için bilmiyorum yarın inşallah doktoruma gidicem💞❤