Sude-96 Sinem1906 devletin böyle bir şey yapması imkansız 40. haftaya kadar bekletiyorlar diyebiliyorum doğum olmazsa suni sancı veriyorlar oda olmazsa sezeryana alıyorlarmış galiba yani zorunlu oluyor
Sinem1906 Doğumumda suyum gelmişti sancım yoktu suni sancı verdilerdi baya zor geçmişti. 2. De biraz tedirginim ondan bi soruyum dedim. teşekkür ederim 🤣🙃
Fatmanur123nrt Sinem1906 yapmıyor kesinlikle böyle bi riski almıyorlar olası bi komplikasyon sonrası da bazı hastalar şikayet ediyorlarmış bunu göze almıyorlar ben çok yalvardım alın diye ama almadılar bebekte yada annede bi sıkıntı olmadığı sürece kesinlikle almıyorlar ama benim doğum anımda erkek doktordan şu cümleyi duydum bu saatten sonra sazaryana alamayız tuşede baş ele geliyor mecbur normal doğuracak dedi beni zorla normal doğum yaptırdılar genital bölge varisi vardı bende epizyoya engel değil dediler ama patladı doğum anında zor bi normal doğum gerçekleştirdim
Nelmali Sinem1906 yapmıyorlar 41. Haftada suni aldım doguramayinca ölmek uzereyken sezaryen oldum perisan edildim 🙄
poyrazinannesi3547 Ya ne kadar kötü yapmamaları benim ilk doğumum olcak 34 haftalık olduk istemiyorum 40 41 beklemek korkuyorum zaten birde kakasını yer diyolar bazıları o haftalarda inşallah o kadar bekletmezler zaten normal doğumdan çok korkuyorum baya kıloluyum yapablrmym bilmiyorum
Sinem1906 @poyrazinannesi3547 hakkında hayırlısı olsun Rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin 🙂
Alp52 @Sinem1906 yapmıyorlar canım bende ilk cocugumda devlette doğurdum bebeğim kakasını yapmasına rağmen sezeryan a almadılar 20 saat sonra doğurdum cocuk o pisliğin içinde kaldı yani 20 saat boyunca oyuzden kanında enfeksiyon çıktı 2 gün yoğun bakımda kaldı 10 günde birlikte hastanede kalmak zorunda kaldık bence imkanınız varsa özele gidin devlet hastanesi doğum konusunda pek iyi olmuyo ben cok zor seyler yaşadım neler gördüm kimsenin aynılarını yaşamasını istemem simdi ikinciye hamileyim Bi kumbara aldım eşim ihtiyaçlarım için para veriyo yarısını harciyosam yarısını kumbara ya atıyorum doğumu ozelde yapmayı istiyorum 11 haftalık olduk doğuma kadar baya biriktiririm hani birden o parayı vericek imkanımiz olmaz diye düşünüyorum eşim asgari ücret alıyor ek iş yapiyo ama kiradayiz imkanlar cok zorlaştı artık oyuzden bende böyle Bi çözüm buldum
Damyavuz Benim öyle oldu, artık gücüm kalmayınca ilk gebeliğim sezaryen oldu. Ama fazla para aldılar, kendi isteğimiz ile olunca.
Sinem1906 @Alp52 bizde 11 haftalığız şuanlık devlete gidiyorum ama doğumumu özelde yaparım diye düşünüyorum bakalım hayırlısı🙂
sacmalamakizim Sinem1906 Mecbur olmadıkça yapmazlar son dakikaya kadar normal bekleniyor olmayınca sezaryen oluyor bende öyle olmuştu.
Damyavuz Sinem1906 10 saat çektim. 9 cm açıklıkla korkudan normal doğum yapamadım. Hep içimde ükte kaldı :((( sezeyanımın üstünden 5 sene geçti hala izi benimle. Tamamen sana kalmış bir durum kendini hazırlaman lazım. Kendine güven 🤍
busra5501 Sinem1906 maalesef bu hakkımız yok çok saçma evet senin korkma istememe kaygı duyma hakkın yok acı çeke çeke doğuracaksın kafasındalar. Bende iki saat yol gideceğim özel hastane için yapmıyor doktorum ama işlerine gelince kendi yakınları olunca çok güzel kılıfına uydurup yapıyorlar. Herkes normal doğurmak zorunda değil sadece normal doğuran anne olmuyor acısını herkes kendi yaşıyor sezeryan da kolay bir seçim değil. Umarım zamanla bu durum düzelir. Paran yoksa zorla doğurtacaklar….. Ben normal doğurmak çom isterdim olana da saygı duyarım. Ama benim gibi panik atak vs sorunu olan kişileri zorlamak hiç insancıl değil