Benim doktorum senin tercihin dedi ense kalınlığının normal boyutta olduğunu söyledi gerekli mi değil mi orası tartışılır dedi yani bilmiyorum kararsızım benimde daha yaptırabilirim vaktim var biraz eger onu istemezsen 4lu yaptırabilirsin de dedi bana cok kararsız kaldım