Saime-02 Tansiyonum 9 3 e kadar düştü bazen de çok yükseliyor ne yapmalıyım böyle sorunlar yaşayan varmı aranızda
Syh__ Normalde tansiyonunuz nasıl bende düşük tansiyonluyum 9/5, 9/6 benim standart değerlerim. Ama doktorum yukselirse mutlaka takip et haber ver demişti ihmal etmeyin takip edin.
Ozee Benim normalim 10/6 o yüzden düşük tansiyon bende de başlarda çok oldu. Şimdi 11 12 10 değişiyor. Doktorunuza danışın. Bildiğim kadarıyla çok çok düşmediği sürece düşük tansiyon sıkıntı değil, çok yükselirse o problem