2kezAnneyim ikiz olunca herkes kesin düşer biri gözüyle bakıyor, İnternette RİSKLİ GEBELİK diye insanı geriyorlar. Tabi ki tek olan bebeğe göre rahim daha fazla genişliyor, yoruluyor ama kendinize dikkat ederseniz, nasibinizde de varsa bu yavrular sağlıkla geliyor. Benim 14.haftada kanama alanım oluştu, düşük tehlikesi var dedi doktor ki kanama varsa düşük riski denir başka ne desin şimdi 6. Ayımıza girmek üzereyiz çok şükür. Korkmayın, gebeliğin tadını çıkarın. 🌼🤗