Aysegul3418 Gzm23 19+3 ve agrili geciyor biraz birde leke geliyor igne ilac mahvoldum dinleniyorum bol bol bunada sukur diyorum sikayetci degilim surda ne kaldi canim dimi🤗😣
Gzm23 Aysegul3418 yaa çok geçmiş olsun canım benim rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
Suzanne Ben yeni 20. Haftaya girdim bu hafta kasık ağrım çok oldu muayene oldum iyiymiş bebek vajinal akıntı için idrar tahlili verdim onu bekliyorum
Gzm23 Suzanne çok geçmiş olsun canım benim rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
gamzosgamzos Gzm23 19+4 üz kızımın boğazları iltihaplanmıştı ve grip oldu banada geçti onun dışında arada tek taraflı zonklama tarzı kasık ağrım oluyor yani bu hafta biraz zorluyor yinede çok şükür Rabbime
Gzm23 gamzosgamzos yaa çok geçmiş olsun canım benim rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏😇
Fadmet Gzm23 regl sancısı gibi ağrı giriyor arada bir de sağ kasık ağrım var biraz. Onun dışında iyiyim şükür. Hareketlerini hissedebiliyorum en güzel duygu da o 🥰
elifinilki27 Gzm23 Biz iyiyiz şükürler olsun 19+5deyiz kaç zamandır evimi temizleyemiyordum dün temizledim azıcık can geldi bana sağlıklı beslenmeye çalışıyorum kendimi yormuyorum normaliz yani birde tetenoz aşısını ne zaman oldunuz yada oldunuz mu bilen var mı?