Zuleyy canım benim oğlum normal doğmuştu ve dikişli oldu mecbüren oğlumun yoksa omzu çıkacaktı ebem mecbür dedi ama rahim kendini eski halini alıyor yani korkulacak bir şey değil dikişsiz nasıl bilmiyorum ama dikişli eski halini alıyor doktora sorduğumda da eğer kendi yırtılırsa rahim zikzaklı olur demişti dikişi ama ebe veya doktor keserse daha düzgün olur demişti